vineri, 25 iulie 2014

Ganduri!!!!!


Nu stiu daca sunt “mai bun” decat altii,dar sunt mai bun in cea ce priveste dragostea,sanatatea si intelegerea .Iar un tel mai nobil ca acesta mi se pare dificil de gasit.

IA ma facut sa ma inteleg pe mine,mi-a dat pacea ce o cautam,ma facut sa constientizez propria constiinta,sa produs cu/in noi o alchimie a sufletului,iubirea noastra sa nascut pt a face minuni,ne regasisem echilibru.IA -tip de româncă mândră, toată parcă numai suflet și cu un glas suav, cam tremurat, dar cald și mișcător,EU răpit de comoara sufletească a frumoasei femei .

Din clipa în care te-am găsit te-am adăpostit în inima mea și te-am iubit! Am bătut cu tine în fiecare clipă a vieții mele și voi bate...până la ultima. Nimeni, niciodată nu mi-a atins inima așa cum ai făcut-o tu. Tu ai sărutat-o și ai trezit-o! Mi-e dor,de noi…….!!!!!!!!!!

Din clipa in care te-am cunoscut am uitat sa dorm... Ma odihnesc iubindu-te...

Unii cântă, alţii dansează,eu scriu. Textele mele sunt pentru toţi, dar asta nu înseamnă că toţi se vor regăsi în ele. La urma urmei, ele sunt ceva mai mult decât personal. Sunt carne din carnea gândurilor mele. Sânge din sângele sufletului meu. Le-am adunat în cuvinte şi le-am dăruit.

IUBIREA= totul sau nimic.

Părintele Arsenie Papacioc : “Sfatul cel mai intelept:iubeste,iubeste,
iubeste cu tot   sufletul si…….iarta.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu