luni, 10 noiembrie 2014

In loc de Epilog;
Despre Adevar si Iubire:
Toti vrem sa stim adevarul despre celalalt/ii,de ce???cred ca ar trebui sa incepem cu noi sa cunoastem/recunoastem adevarul despre noi insine,cine suntem cu adevarat,ce vrem cu adevarat,putem recunoaste adevarul despre noi,noua???Apoi sa vedem daca putem digera adevarul despre cel de langa noi???Ma indoiesc sincer,traim in era cand doar imaginea conteaza,ne imbracam frumos,facem sala,facem foto pt facebook sa dea bine la imagine,sa vada lumea ce fericiti suntem si cum ne distram si cu inima ce facem o mintim???
Simpatica remarca am citit ;” În weekend, în Centrul Vechi le vezi pe toate tipele "singure" de pe facebook cu partenerii lor. Şi abia atunci, ca prin minune, începi să înţelegi de ce sunt singure pe facebook!!!!!"
In iubire este la fel,voim ca cel care ne iubeste sa faca cat mai multe demonstratii de iubire,iara noi stam si asteptam si ne plangem ca ea/el nu ne ma iubeste,nu face destul pt mine!!!!!!!!!
Iubirea ca si adevarul sunt greu de recunoscut noua insine,de acea cred ca trebuie sa lasi Omul in pace sa traiasca asa cum isi doreste in ADEVARUL si IUBIREA lui fara sa-l convingi TU ca-l iubesti sau ca cea ce spui tu este adevarat.Iubirea este libera ca-si adevarul.Ca sa stii adevarul despre un Om trebuie sa-i traiesti viata,cu toate,bune si rele.
Foarte multi dintre noi cand vb intre noi nici nu ascultam cea ce spune celalalt si intelegem cea ce ne convine noua.Umblam cu adevarul si iubirea in gura si dam din ea toata ziua,exact cum bine spunea cineva suntem niste morminte vii. Sigur ca sunt si exceptii de la tot cea ce am spus mai sus,mai rar ,dar sunt oameni care au acelasi vis/traire si merg pana la capat indiferent de cea ce viata le ofera,bune sau rele,sunt VII.
Morminte vii suntem cu totii cei care nu avem IUBIRE ADEVARATA in INIMA!!!!!!!! Vezi articolul STRIGAT!!!

Adevarul&Iubirea se traiesc,nu îmbătrânesc,ATAT.
Eu un drebedeu le-am in inima pt totdeauna,pana la capatul lumii si sunt fericit,daca nu traiesti pt cea ce simiti si visezi pt ce traiesti?????

Toti avem teama de adevar si de iubirea,cu toate implicatiile ei,personal iti multumesc TIE cea care mai facut sa ma vad asa cum sunt cu adevarat,chiar daca ai spus ca ma cunosti sa stii ca cel care eram ieri sau alaltaieri azi sunt altul,asta inseamna EVOLUTIE.
Iubirea este intreg intelesul vietii!!!!!!!!!
Am spus ca mai bine cu tine in IAD decat fara tine in RAI,numai ca tu ai ales si nu pot face nimic contra vointei tale.
Poate ca in viata nu toate visele se inplinesc,dar la sfarsit mergi impacat ca ai luptat si-n mare parte ai reusit.Nu conteaza cat incasezi sau dai in viata,de cate ori cazi,te ridici si lupti,pana la capat,inoti pana ajungi la mal chiar daca uneori ai senzatia ca malul se indeparteaza de tine,multi sau inecat la mal.
Voi înceta să te mai scriu.Te-ai plimbat prea mult prin rândurile mele,cred c-ai obosit.
Vreau să te scutesc de toate învălmă
șeala asta de sentimente pe care ți le-am dedicat.
Și totuși………Îți mulțumesc inca odata.Altfel, poate nu aș fi ajuns aici să scriu.
Mul
țumesc! Deoarece din cauza ta sau mai bine zis datorită ție m-am descoperit!!!!!!!!!
Iartă-mă, te rog, tu, Cea-care-zâmbești.
Știu că-mi atârnă iertarea
În cornițele zâmbetului tău.
Tu, Dulce-împlinită, iartă-mă.
Iertarea mea e-n boiul tău de farmec,
În ondularea mijlocului tău subțire,
În grația cu care te miști,
O, mlădios punct de-ntrebare.
Iartă-mă pentru suferințele mele,
Iartă-mă că-mi ești prea dragă,
Că mor când te duci
Și-nviu când apari.
Iartă-mă, Domniță-a-inimii-mele!
Cuprinde-mă de după grumaz,
Apleacă-ți spre mine
Fața de soare, gene de ceață.
Gura ta, gura ta să-mi dea iertare
Pentru toate cele știute și neștiute,
Pentru nebuniile abia trecute
Și pentru cele imediat viitoare.
In loc de concluzie;
Daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada spune-i planurile tale,de acea cred ca;never say never and never say forever.
“Cand japonezii repară obiecte sparte, eviden
țiază crăpăturile turnând aur printre ele. Ei cred că atunci când un obiect a suferit o stricăciune și are o istorie, acesta devine mult mai frumos.”Destepti baietii astia!!!!!!!!!!!!!!

Despre femei;
“Nu e curios cât de plină de semnifica
ții poate să fie o femeie în pielea goală?Femeia e jucăria pe care o vrea copilul din mine.
Una foarte inventivă. Nu m-ar mira să apară într-o zi cu un autogen în dormitor. Sau cu un flex: Dragule, vreau să măresc fereastra.Nu contrazici o femeie cu un flex în mână.
Femeia e experimentul care nu iese de două ori la fel chiar dacă toate condi
țiile par reproduse perfect.
Are propriul ei timp probabil. Spune: probabil o să-mi fac timp
și pentru asta.
Are propria ei logică
și propria limbă care doar pare la fel cu a noastră, dar nimeni n-a făcut un dicționar pentru că sensul unui cuvânt nu este niciodată același la prânz și mai pe seară.
Uneori cred că are
și propria ei... “

Continuarea aici; http://www.radufconstantinescu.ro/2014/11/night-reading-nu-e-curios-cat-de-plina.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu