duminică, 14 decembrie 2014

Gandurii!!!!!!

E noaptea dorului de stele,
atâtea stele ard pe bolta înstelată-
eu n-aș putea trăi fară de ele,
fară de tine, steaua mea curată!
E noaptea dorului de tine,
tu arzi pe bolta sufletului meu,
ești steaua mea și cred în tine
iar din acest moment,
refuz a mai considera că sunt ateu!
E noaptea dorului de casă
dar casa sufletului meu
e focul sacru care arde
născut din dorul tău și dorul meu...
Ești entitatea ce visează
în noaptea asta vis de stea
iar visul tău, cunună peste visu-mi
dă sens de viață-n viața mea!
Și-n somnul tău, eu, coborându-mi somnul,
leg sufletu-mi de suflul tău
și-n suflul tău, descopăr domul
iubirii de iubire-
iar steaua ta se contopește
cu sufletu-mi de om!
Și astfel, mângâindu-mi gândul
cu steaua ta din vis de stea,
mă voi gândi mereu la tine,
veșnic al tău, veșnic a mea,
vazăndu-te cum dormi cu sufletul departe
călăuzit de steaua noastră și a mea,
eu zbor cu sufletul prin noapte
călăuzit de steaua noastră, steaua ta-
și-n somnul nostru, dintre vise,
doar visul meu și-al tau îl vom iubi-
atâta timp cât visul ne unește,
nici moartea nu ne va mai despărți!
P.S.
Daca mi-as lasa sufletul sa ma duca unde vrea el……cu siguranta ca maine te-ai trezi cu mine in bratele tale……….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu