luni, 21 iulie 2014

Cap 5.

Dupa cateva saptamani se intoarce Drebedeul in tara,era o iarna grozava,abia astepta sa-o vada,la aeroport isi pierde bagajele dar ce mai conta,voia sa-o vada,imbratiseze,sarute,sa-i simta respiratia,sa-i vada ochii vii.

In sfarsit sau intalnit si-n clipa aceea sau devorat cu sarutari fierbinti cum doar o data in viata se intampla.Oameni buni nu spun vorbe mari.

Cine esti tu? cum de ai rasarit deodata
Sa mi faci inima sa mi bata,altfel acum
Ce gand ascunzi? Unde ai ratacit prin lume?
Nu cumva iti arde de glume, Vreau sa mi raspunzi
Cum s a intamplat,ca sa mi schimbi cu doua soapte
Toata viata,peste noapte
Cum s a intamplat?
Oricat as vrea,stiu ca n astfel de privinte
Nu prea cere referinte -Inima,
Oricine ai fi,daca te a adus iubirea
Ea n a gresit
Si iti spun ''Bine ai venit!"
Oricine ai fi,daca mi darui fericirea
Si ma vrajesti,te iubesc asa cum esti.
Cine esti tu? Iar ma-ntorc la vorba veche
Ca in lume nu ai pereche
Dar cine esti tu?
Ce te a facut,ca sa ti pui mintea cu mine
Sa mi iei dorul meu cu tine,doar cu-n sarut
Cine esti tu? Sa mi faci noptile desarte,
Cand te stiu ca esti departe,Cine esti tu?
Mai bine tac..
Dragostea de viata buna si sperante si minciuna
N am ce sa i fac
Oricine ai fi,daca te adus iubirea
Ea n a gresit,
Si iti spun ''Bine ai venit!''
Oricine ai fi,mi ai adus si fericirea
Bine ai venit si ramai pa-n la sfarsit!
 

In seara aceea sau iubit,daruindu-se unul altuia ca o foame nepotolita,era acea iubire care inchidea cercul dintre doi oameni care se iubesc cu adevarat,au devenit UNU.Foame ce nu a fost potolita nicicand,de fiecare data cand se iubeau era ca la inceput .Cand erau impreuna timpul nu exista,el zbura pur si simplu,erau fericiti.
El-Derbedeul a numit-o Licurici de atunci,radia toata,emotia trairii radia prin fiecare por,in camera mirosea a iubire,miroseau a iubire,Totul era iubire .

Niciodata, iubito, n-am sa merg fara tine
esti prezenta in sangele meu galopand
te simt ca pe-o bautura in vine
cutit ce-mi taie sfoara unui gand

niciodata, iubito, n-am sa ador altceva
decat sanii tai mici far-a bluzei perdea
leganarea soldurilor tale fierbinti
ce scoate pe Corso
vanzatorii din minti

niciodata, iubito, n-am sa umblu hai-hui
in palma mereu imi vei sta ca un cui
rastignit in aceasta ravnita dulceata
ce tine o viata

in cosmos trimis sa comand escadrile
sa cuceresc un meteorit
din alta cale lactee
stapungand in iures norii atomici
vei fi, dintre stele,
singura ravnita femeie

si-n moarte de-ar fi sa cobor fara lift
sa umblu
prin ale iadului odai cu metroul
tot la tine iubito m-as gandi
admirandu-ti, in zmoala,
trusoul

Au iesit in aerul rece al ierni pt a merge sa beau un pahar de vin,si-n clipa acea IA la luat de mana pe Derbedeu,a amutit El-Derbedeul,IA-la strans tare cu forta,parca a spus;Mereu impreuna,Te simt,te vreau si te mai vreau.

“Nu cred ca sunt multi cei ce pot percepe adevaratul sens al iubirii,si asta pentru ca ii cauta motivatii.Iubirea nu este o stare de confort pe care vrei sa ti-o induci,devenind acea siguranta a sufletului incercat.E ceva ce nu poti controla,vine din afara fiintei tale si-ti leaga sufletul de ceva,cineva fara niciun fel de control.Nu consuma,e calda,o permanenta stare de bine ce pare ca vine de nicaieri si de peste tot.Din clipa aceea nu mai putem schimba nimic,stim doar ca o data creata conexiunea niciodata nu se va rupe,nu va putea fi controlata,avand propria sa vointa.Traind in afara ei separam sufletul de ratiune,nefiind intregi intregul drum astfel parcurs.Pentru suflet e binecuvantare,pentru trup e rejuvenare..”

Si maine e o noua zi prieteni………………………………………..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu