joi, 17 iulie 2014

Devin eu atunci cand zic tu!!!!!!!!!

Iubirea adevărată nu poate fi controlată. Iubești și atât. Din greșeli se învață, nu din teorii.De multe ori ne umplem mintea cu tot felul de povesti/sfaturi/pareri ale unora si ale altora(profesionisti in ale vietii cica) cand noi uitam ca suntem unici nu exista doi oameni la fel si cea ce imi e mie de folos poate nu e bun pt tine ,de acea  sunt convins ca fiecare poveste de dragoste este unica nu are grad de comparatie pt ca este a TA traita de TINE si IA. Insistăm când e negru sau gri până se face alb. Pe interior sau pe exterior.Degeaba dam vina pe Bunul Dumnezeu pt nefericirea noastra,intai trebuie sa fim corecti cu noi insine,sa ne cunoastem bine,sa stim ce vrem de-la viata si apoi cine vrea sa stea in dreapta noastra va sta cine nu,nu.
Dragostea crește din dragoste, nu din spatele întors. Uneori un „prea devreme” poate strica totul. La fel și un „prea târziu” poate hrăni un orgoliu. Ai răbdare să te coci. Iar când primești lecția nu te necăji. Vei înțelege mai târziu mesajul. Lasă să treacă. Învață . Nu există o rețetă a fericirii. Fericirea ta e un zâmbet, a ei e o floare, a lui o strângere de mână, a mea un cuvânt şi tot aşa.
Oamenii nu sunt afectaţi de ceea ce li se întâmplă, ci de cum înţeleg ei ceea ce li se întâmplă. Sunt persoane care te înţeleg dintr-o singură privire şi persoane care nici după mii de cuvinte nu ar fi în stare să o facă. Nu putem lua de la celălalt doar ceea ce ne face comozi. Iubirea implică TOT, altfel nu mai e iubire….......
Răbdarea înseamnă să știi că iarba nu crește mai repede dacă tragi de ea.
Poți găsi ceea ce cauți abia când renunți să mai cauți cu disperare și ai liniște cu tine. Iubirea adevărată te prinde deodată. Şi nu ştii de ce şi pentru ce. Te ia pe nepregătite. Iubirea pură apare atunci când nu te aştepţi. Dragostea nu se programează.
Sunt greşeli care se plătesc în exterior şi greşeli care se consumă pe interior toată viaţa, în tăcere şi plâns lăuntric. Discret . Iubirea nu uită niciodată…….Unii ar zice vb aia tampita  ca nimeni nu este de neinlocuit ,tocmai la asta trebuie sa tinzi la o relatie cu doi oameni de neinlocuit,un singur suflet,o singura inima,pe cand asa ajungem piese de schimb ca la masini.

Dacă tu ai dispărea
Într-o noapte oarecare
Dulcea mea, amara mea
Aş pleca nebun pe mare.

Cu un sac întreg de lut
Şi-o spinare de nuiele
Să te fac de la-nceput
Cu puterea mâinii mele.

Lucru lung şi monoton
Să te înviez, femeie,
Eu, bolnav Hyperion
Hai şi umblă, Galatee!

Dacă tu ai dispărea
Fi-ţi-ar moartea numai viaţă
Dulcea mea, amara mea
Aş pleca în ţări de gheaţă.

Să te fac din ţurţuri reci
Să te-mbrac în promoroacă
Şi apoi să poţi să pleci
Orişiunde o să-ţi placă…

De-ai cădea într-adevăr
În momentul marii frângeri
Aş veni la tine-n cer
Să te recompun din îngeri.

Şi pe urmă aş pleca
Umilit şi iluzoriu
Unde este casa mea
O mansardă-n purgatoriu.

Dacă tu ai dispărea
Şi din râsu-mi şi din plânsu-mi
Te-aş găsi în sinea mea
Te-aş zidi din mine însumï!
voi merge la mare pt cateva zile sa ascult Nicu Alifantis - Focul vanat e gonit de vant . Mai fata draga;Dac-ai şti cât am fugit de tine, până te-am întâlnit. Nu este disperare,nici speranta, IUBIRE DOAR cum bine spunea;Constantin Noica "Simt că te pot părăsi. Tu eşti o noapte, eu o stea. Eu sunt un haos, tu o lumină.Eu sunt cuget, tu o problemă, caută-mă şi mai departe am să mă ascund în tine in inima ta.. Te iubesc atât de mult, încât s-a împlinit ceva în mine şi acum te pot părăsi."  Si atunci cand iti va fi dor de mine , adu-ti aminte ca mai avut……..dar m-ai lasat sa plec…….sper ca orgoliul tau sa te imbratiseze mai bine decat MINE…!!!!!!!!!! 
Prieteni maine e o noua zi.........................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu