duminică, 27 iulie 2014

Pt TINE-Cea care IUBIREA MEA NU-A FOST SUFICIENTA .

Știu că am scris multe „scrisori” în genul ăsta și toate dedicate ție dar mai știu și că nici nu te-ai deranjat să le citești. Asta nu e important. Am stat… m-am tot gândit… Până la urma am decis să o scriu și pe asta.

Am realizat că așteptarea doare. Că lumea nu se schimbă, oricât ai spera asta. Știi și tu zicala aia cu lupul ce-și schimbă părul… TU nu te vei schimba. Și știu că, în nopți ca asta, nu-mi apare numele în gândurile tale așa cum apare al tău într-ale mele brusc, dureros… Dar, știi ce? Lucrurile se schimbă! Poate-am căzut în vraja ta de nenumărate ori (așa e!) dar te asigur: o să lupt să pot trece peste; să șterg totul! Îți mulțumesc, oricum, pentru momentele MAGICE! S-a terminat! Nu vreau să mă mai rog, să plâng, să mă învinovățesc sau mai știu eu ce. Pentru că, uneori, știu că mă iubeai,ba chiar te interesai de mine. Azi e altă zi. E altă zi în care încerc să nu mă gândesc la tine; pare greu dar nu e. N-ai idee cât îmi doresc să vorbesc cu tine… gata… ai avut șansa ta… și, chiar dacă te iubesc, te uit!
Habar nu ai cât de fericit mă făceai când îmi vorbeai în momentul în care credeam că totul e pierdut; mi se lumina fața. Astăzi, trăiesc pentru cei din jurul meu și, cu toate că aș fi vrut să trăiesc pentru tine, știu că nu pot. Nu sunt ca tine. Pot să-mi calc orgoliul în picioare și să-mi cer iertare că te-am rănit… Poate acum crezi că ai totul dar te asigur că într-o zi te vei simți goală, vei simți lipsa acelor melodii ce le ascultam atât de des, vei simți lipsa acelor comentarii absurde; vei vedea numele meu scris pe nu știu ce perete sau rostit de cine știe cine și-ți vei aminti de mine… Poate, îți va părea rău… poate… cine știe ce se va întâmpla?!?
Pe moment, tot ce vreau, e să fiu singur. Să nu mă gândesc la tine și… te voi uita. Ai să vezi! Îmi voi aminti doar acea primă zi, când mi-ai sărit în brațe și totul a fost atât de magic… Doar atât… Te rog să nu mă uiți…
P.S.: Poate că nu sunt îndrăgostit de tine ci doar de… dragostea ta...................
P.P.S.: Să nu uiți că te iubesc. Mult….........
Cu drag Un-Derbedeu care-a crezut cel mai mult în tine;Te iubesc pentru că nu ştiu altă cale!!!!!!!!!!!!! Îţi sărut inima şi torn cărbunii dragostei acolo………………..


https://www.youtube.com/watch?v=MdfRSQCDYjE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu