marți, 19 august 2014

Epilog.

In ultimul timp constat ca am devenit foarte filozof si am uitat cum sa traiesc,ma leg de tot felul de intrebari fara raspuns,iluzii si sperante desarte.Cum bine imi spunea cineva deunazi ca sunt un luptator al cauzelor pierdute.Fiecare OM trebuie lasat sa-si traiasca viata asa cum vrea si unde vrea,binele/dragoste cu sila nu se poate.

Am trait eu pe str. Sperantei dar totusi viata nu e ca-n filmele americane ci ca-n cele romanesti,adevarata si dura. Sunt si EU un OM cu bune si rele si cel mai mult contează cum îţi trăieşti viaţa! Cu farmec şi demnitate! Cum iti asterni asa dormi baiete.Si cu cât ți se deschid ochii sufletului mai atenți, cu atâta vezi mai adânc și mai înalt, mai curat și mai departe.

Femeile au dureri de cap din doua motive: n-au bárbat şi vor sau au unul şi nu-l mai vor.Barbate sa crezi ce-ti spun EU nu ce vezi TU.

Omul trebuie sa fie propriul lui stapan si abia atunci isi incepe cu adevarat propriul lui joc.Tine minte,ca orisicum vei fi manevrat de catre orisicine ,SUFLETUL ramane numai al tau,chiar daca cei ce te manevreaza sunt regi sau oamenii influienti.Dinaintea lui Dumnezeu nu poti spune:”Altii m-au povatuit sa fac altfel”.Sau ca virtutea nu era “potrivita” la momentul acela.Asta nu-i de indeajuns. Asta am spus-o feciorului meu de la mine cetire si cred ca e valabil pt toti.

Dumnezeu mi-e martor tot cea ce am facut si sperat in viata am facut din tot sufletul si am crezut din tot sufletul numai ca uneori………sunt si EU OM.Poate avea dreptate mama cand imi spunea”baiete nu-ti mai pune inima pe tava”  dar poti comanda inimii!!!???

Va doresc tot cea ce imi doresc mie!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu